لو سمحت انا بقالي شهور عندي البراز رفيع و بحس بامساك اغلب الوقت و عمري ما عملت حاجه عشان اعالج الموضوع، هل ده خطر؟ مفيش اي اعراض تانيه غير دي او ممكن انتفاخ لما اكل بس مش اكتر

استشاري السكر والقلب والامراض الباطنه

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
استشاري باطنة


استشارى أمراض الباطنة و السكر

مدة الانتظار : ١٠ دقائق