دواء trileptal60 ناقص جامد في السوق وخلص عندي ومش لاقيه أعمل إيه وفي حد من الصيدليه قاللي خد oxaleptal واشتريته بس المشكله انو مش معاه سزنجه زي trileptal60 وانا في trileptal60كنت باخد السرنجه كلها عادي لو خدت السرنجه بتاعت تربتاتل واستخدمها عادي

أخصائي المخ و الأعصاب و العمود الفقري بمستشفيات القوات المسلحة


استشاري امراض المخ والاعصاب

مدة الانتظار : ٣٤ دقيقة
استشاري واستاذ امراض المخ و الاعصاب بجامعة عين شمس

مدة الانتظار : ١٠ دقائق