منذ فترة كبيرة حوالي 8 سنوات كان في الم في الخصية كشفت وعملت دوبلير ع الخصية والدكتور وقتها قالي دي دوالي خفيفه بعدها بكام يوم خفيت وبقى يجيلي الالم كده كل فترة ويروح حاليا انا مش قادر تقريبا يوميا عندي الم واحيانا شديد لما بمشي كتير ما الحل واكشف اي
كشف اكلينيكي مع تحليل بول و تحليل سائل منوي لتحديد السبب و افضل علاج

اخصائي امراض الجلدية والتناسليه كلية الطب جامعة طنطا

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
استاذ دكتور الامراض الجلدية و التناسلية و امراض الذكورة

مدة الانتظار : ١٢ دقيقة
استشاري طب وجراحه امراض الذكوره والعقم والامراض الجلديه التناسليه

مدة الانتظار : ١٤ دقيقة