أنا ف اليوم التالت من الدورة الشهرية . ومن اول يوم بينزل اكلات دم حمرا غامقة هل دا طبيعي ولو مش طبيعي اي السبب ل نزولها؟
في اسباب كتير ممكن تعمل كده و لازم نعمل سوناو و بعض التحاليل عشان نقدر نحدد السبب
ممكن يكون بسبب اضطراب في التبويض او بسبب عضوي زي الأورام الليفية مثلا و يستحسن تعملي سونار على الحوض و صورة دم كاملة

استشارى أمراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٢٣ دقيقة
اخصائي امراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٨ دقائق
استشارى امراض النساء والتوليد

عيادات آل طارق كلينك