كنت بحس بقبضه في قلبي ومش بقدر اخد نفسي ومش بنام ولا باكل وكشفت عند دكاتره كتير عضويا انا كويسه ف روحت لدكتور نفسي وصفلي العلاج ده ( باروكسيديب وتربتيزول ) وبدوخ دول ممكن يعارضو مع علاج تاني وكويسين ولا لا للعلم باخد علاج عشان عندي التهاب في صدري
ادري حد بالحاله والخطة العلاجية وتداخلاتها مع الادويه الاخري هوا الدكتور اللي كشفتي عنده محتاجه تراجعيه تاني وتفهمي ان المتابعه جزء من العلاج

خبيرة نفسية

مدة الانتظار : ١٥ دقيقة
استشاري امراض عصبية وطب نفسي

عيادات ميديكال هاوس
استشاري الطب النفسي جامعة لندن وعين شمس

مدة الانتظار : ٦ دقائق