اختار نوع عيادتك
استشر طبيب نفسي بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سأل رجل يبلغ من العمر 17 عاماً

هل ادمان الاكل يعتبر شئ نفسي ويحتاج للعلاج

بحاول اني اخس بقالي اكتر من ٨ سنين وبفشل اني احاول عندي رغبه ملحه جدا للأكل ومش بقدر امنع نفسي عنه هل ده يعتبر نهم او مرض نفسي


16 مايو 2023
178 مشاهدة

دكتور نفسي

طبعا.. الادمان من الممكن ان يكون ادمان مادة معينة او ادمان سلوكي