اختار نوع عيادتك
استشر طبيب نفسي بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سألت إمرأة تبلغ من العمر 33 عاماً

عن دواء كالميبام

السلام عليكم انا ماشية علي دواء افيكسور 150 من مده طويلة والدكتور كتبلي مؤخرا علي كالميبام مشكلتي ان أما باخد الكالميبام بيجيلي ارق ومش بعرف انام وبيفوقني عموما كنت عاوزة اعرف ليه بيعمل معايا كده بدل ما يخليني انام بيخليني اصحا كأني شربت قهوة .


6 أغسطس 2024
1135 مشاهدة

دكتور نفسي

وارد انه يحصل تأثير عكسي للكالميبام


نادراً ما قد يتسبب فى تأثير عكسى وفعلاً يحدث عنه عرض جانبى مثل الأرق دون أن يساعد على النوم.