السلام عليكم انا ماشية علي دواء افيكسور 150 من مده طويلة والدكتور كتبلي مؤخرا علي كالميبام مشكلتي ان أما باخد الكالميبام بيجيلي ارق ومش بعرف انام وبيفوقني عموما كنت عاوزة اعرف ليه بيعمل معايا كده بدل ما يخليني انام بيخليني اصحا كأني شربت قهوة .
نادراً ما قد يتسبب فى تأثير عكسى وفعلاً يحدث عنه عرض جانبى مثل الأرق دون أن يساعد على النوم.

خبيرة نفسية

مدة الانتظار : ١٥ دقيقة
استشارى الطب النفسي والإدمان عضو الجمعيه الامريكيه للطب النفسي

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
عيادات ميدى هب التخصصية
استشاري و استاذ مساعد بقسم الامراض العصبية و النفسية بكليه الطب جامعه أسيوط

مدة الانتظار : ٣٩ دقيقة