الإجابات الطبية
جراحة اوعية دموية
ظهور بقع بني في اظافر يدي واظافر قدمي
سلام عليكم ظهرت بقع بني علي اظافر يدي وقدمي ممكن اعرف السبب مع العلم اني مش باخد ادويه وعمري 52 سنه وشكرا
غالباً بتكون نتيجة نقص فيتامينات أو معادن
تحليل سيولة الدم للتأكد منها ولو سليمة دا بيكون نقص ڤيتامينات
تخصص جلدية
vascular specialist
Consultant General and Vascular Surgery
Vascular Surgery Specialist