للأسف انا عندي صعوبة في تشخيص اللي عندي عملت تحليل اشعة doblex الأشعة بتقول اني معنديش دوالي خصية.. بس لما بعمل كشف لنفسي بلاقي انا في شوية اوعية دموية فوق خصيتي زي ما بيقولوا كدا bag of worms و حاسس ان الخصية اليسرى اصغر من اليمنى فمش عارف
يفضل اعادة الاشغة في مركز اخر و يفضل عملعا في الوضع واقف مع كتم النفس
ححتاج اعمل فحص واشوف الاشعه وبالنسبه لحاله حضرتك لو مفيش وجع او مش مأثره على الانجاب مش بنعملها حاجه

استشاري جراحة المسالك البولية

مدة الانتظار : ٨ دقائق
استشارى جراحة المسالك البولية وامراض الذكورة والضعف الجنسى بكلية الطب جامعة الأزهر

مدة الانتظار : ١٢ دقيقة
استشاري جراحة و مناظير الكلي و المسالك البولية و التناسلية

مدة الانتظار : ٣٧ دقيقة