اختار نوع عيادتك
استشر طبيب اورام بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سأل رجل يبلغ من العمر 23 عاماً

بحس بألم بسيط بقالي ٣ أسابيع تحت الإبط الأيسر

male / 23y بحس بألم بسيط عند الإبط الأيسر وعند الـ nipple بتاعة الـ chest الأيسر ، وقفت استخدام الديدورنت شويه لكن مفيش فرق ، معنديش أي أمراض مزمنه ، بس بعاني الفترة دي من stress كبير شويه


8 أبريل 2025
189 مشاهدة

دكتور اورام

اهلا بحضرتك محتاجين نعمل سونار علي chest و الإبط للاطمئنان. في الاغلب هذه التهابات و لابد من الاستشارة و الكشف للتاكد.


حضرتك تحتاج الي الفحص ، و لكن الموضوع بسيط ان شاء الله


دكتور اورام

الالم عرض مطمن وغالبا فى التهابات لكن مفيش قلق ان شاء الله اهم حاجه الوزن مش بيقل بصوره ملحوظه