اختار نوع عيادتك
استشر طبيب انف واذن وحنجرة بالقرب منك
احجز استشارة مع طبيب متخصص
ابحث
إلغاء
سأل رجل يبلغ من العمر 26 عاماً

انا حطيت بخاخ الانف و انا نايم و حاسس بوجع في ودان

عندي مشكلة في وداني و اخدت بخاخة الانف حطتها و انا نايم و دلوقتي حاسس بحرقان في الودان


4 نوفمبر 2024
292 مشاهدة

دكتور انف واذن وحنجرة

السلام عليكم ورحمة الله.. إن شاء الله يزول وجع الأذن مع تحريك الفك بمضغ اللبان، وأنصح بإعادة الكشف بالمنظار ومراجعة التشخيص، ومعرفة التعليمات اللازمة لكيفية استخدام البخاخ.


دكتور انف واذن وحنجرة

يجب فحص الاذن بالمنظار