أنا فالجيش و عندي أكتئاب شديد وعلطول متوتر ومضغوط وكذا حد لاحظ عليا كده ولاحظ ان ايدي ساعات بتترعش وكمان لاحظو عليا اني بتكلم بصوت عالي جدا وانا نايم وبصرخ وأقوم من مكاني علي وشي خوف كأني مفزوع من حاجة. عاوز تشخيص لحالتي من فضلكم
حاجتين مهمين النوم الجيد والأكل الجيد والتفاعل مع الواقع وتقبلة مع عمل استرخاء قبل النوم بساعة
دي بعض الاعراض... و لازم التأكد و الاستفسار عن اعراض أخرى و تاريخ مرضى بشكل مفصل عن طريق طبيب متخصص حتى يتم التشخيص السليم
محتاج اعرف بداية احساسك بأعراض ويفضل لو محتاج تشخيص يكون في جلسة ، لأن التشخيص الدقيق يحتاج أكثر من جلسة ليكون مُلم بيك اكتر

خبيرة نفسية

مدة الانتظار : ١٥ دقيقة
استشارى الطب النفسي والإدمان عضو الجمعيه الامريكيه للطب النفسي

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
عيادات ميدى هب التخصصية
إستشاري الأمراض العصبية و الطب النفسي - كلية الطب جامعة عين شمس

مدة الانتظار : ١٢ دقيقة