كان موصوفلي حبوب منع حمل من زمان لاني عندي تكيس وخدتها والبريود نزلت فعلا بس نزيف مبيقفش و الالم مش طبيعي من تاني اسبوع من م خدتها انسة مش متزوجه ..سبب الالم والنزيف ممكن يكون هيا وهل الموضوع ممكن يكون خطير ؟
يجب مراجعة طبيبة لمعرفة التاريخ المرضى للحالة كاملا و الفحص و عمل أشعة تليفزيونية على الحوض

استشارى أمراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٢٣ دقيقة
اخصائي امراض النساء و التوليد

مدة الانتظار : ٨ دقائق
استشارى امراض النساء والتوليد

عيادات آل طارق كلينك