انا عملت تحليل حمل رقمي و أظهر النتيجة أن انا ف الشهر الخامس او السادس و انا اصلا متزوجة من ٤ اسابيع فقط ف دا ازاي و لا دا مش دقيق ودي نسبة الهرمون ؟!
في الغالب حضرتك تقصدي الاسبوع الخامس او السادس .عموما في حاجه لعمل أشعة تلفزيونيه للتأكد من عدد الاجنه و نوع الحمل حيث أن الحمل العنقودي يؤدي إلى ارتفاع الرقم فوق المتوقع

Consultant in Obstetrics and Gynecology

Waiting Time : 23 Minutes
Specialist of gynaecology and obstetrics

Waiting Time : 8 Minutes
Consultant of Gynaecology and Obstetrics

AL TAREK Clinic Clinics