انا باكل وبعد الاكل او اثناء الاكل بحس اني عاوزه ارجع و بحس بقرف من الاكل و مش عارفه ده بسبب ايه ممكن الافاده لو سمحت مع العلم ان الاكل صحي يعني مش اكل من بره ده اكل بيتي
يعزى ذلك الى التهاب بالمعدة يزيد من الغثيان واحساس القئ.انصح بتحاليل اولية كصورة الدم وتحليل جرثومة المعدة بالبراز. زيارة الطبيب للفحص الاكلينيكى و اجراء سونار على البطن وتحديد خطة العلاج
ربما يكون السبب التهاب في المعده .او الحاله النفسيه . ننصح بوجبات صغيره متكرره واكل خفيف ثم العوده بالتدريج للأكل المعتاد.

Internal Medicine Consultant


Consultant of Internal Medicine and Diabetology

Waiting Time : 10 Minutes
Consultant of Cardiology .Diabetes and lnt Medicine

Waiting Time : 20 Minutes