النهارده انا عملت رسم قلب بالمجهود طلع طبيعي بس انا بعدها ضربات قلبي سريعه من ساعتها يعني بحس بقوه زي تخبطخه داخليه في ضربات القلب ورفرفه وكنت عامل ايكو 3 مرات آخر 8 شهور وطلع سليم للعلم انا قليل النشاط البدني من حوالي شهرين فهل فيه فحوصات أعملها
بعد ٨ شهور، الفحص ليس له أي علاقة بالأعراض .. قد يكون السبب هو الشكوى الرئيسية اللي عشانها عملت الفحص

Consultant of cardiology and catheterization - Cairo University - Al Kasr Al-Aini

Waiting Time : 23 Minutes
Consultant Cardiologist

Waiting Time : 14 Minutes
Cardiovascular. Consultant at national heart institute

Waiting Time : 20 Minutes