Medical Answers
Ophthalmology
عن عملية تسليك القناة الدمعية وتركيب دعامة
عملت العملية وعيني فيها ورم الاتنين ..وبتجيب مياه من عيني ونقط دم..
امر طبيعي لا قلق منه مجرد الالتزام في العلاج و المتابعة
العمليه اتعملت امتى ولازم علاج بعدها لمده شهر
طبيعي
Consultant of Ophthalmology
Consultant Ophthalmologist and Eye Surgeon
Consultant of Ophthalmology and Ophthalmic Surgery