انا عملت الزايده تقريبا من سنتين وبعد العمليه بفتره بقى بيجيلي وجع شديد تحت الصدر الايمين وبيزيد مع التنفس اخر مره جالي كان معاه دوخه وقيء وسخونه الوجع بيروح وييجي كل فتره الدكتور قال ان احتمال يبقى مشكله ف العضلات ومشيت ع خطة علاج بس مفيش نتيجه

Consultant of Cardiology .Diabetes and lnt Medicine

Waiting Time : 20 Minutes
Internal Medicine Consultant


Consultant of Internal Medicine and Diabetology

Waiting Time : 10 Minutes