انا عيني بتحمر و تفضل تدمع من اققب حاجة تدخل فيها حتي لو نقطة مياه .. و بيكون في حرقان مستمر و بتخليني افضل ادعك في عيني و عيني بتقفل نص قفلة طول ما هي فيها احمرار و الاعراض ديه بتفضل مستمره لما يدخل فيها حاجة بتقعد 10 دقائق او اكتر فا ده كده ايه ؟
علي الارجح حساسية بالعين يجب فحص العين لتحديد المشكلة ووصف العلاج المناسب

Consultant of Ophthalmology


consultant Of Ophthalmology

Waiting Time : 12 Minutes
Consultant Ophthalmologist and corneal surgery, vision correction, and cataracts.

Waiting Time : 18 Minutes