مساء الخير انا عندى الم فى الاطراف للقدمين اليمنى و اليسرى مع العلم انى مريض سكر و ضغط و قلب لكن حتى لو السكر مظبوط بيبقى فى تنميل و الم فى الاطراف ممكن اعرف ده ايه و ايه العلاج المناسب شكرا
دا ناتج عن السكر وممكن ناخد فيتامين ب ١٢ حقن او اقراص بعد مراجعه الاستشاري
طبيعى مع السكر يكون فى التاب اعصاب حتى لو متظبط لازم ناخد علاج ل إلتهاب الأعصاب دا

Consultant of cardiology and catheterization - Cairo University - Al Kasr Al-Aini

Waiting Time : 24 Minutes
specialist of cardio and vascular diseases

Waiting Time : 58 Minutes
Consultant in Electrophysiology, Pacemaker and Interventional Cardiac Catheterization at the National Heart Institute

Waiting Time : 55 Minutes