السلام عليكم. لو سمحتم انا اخذت حقنه منع الحمل اوكسي بروجيست اول يوم في البيريود بقالي 10 ايام والدم لم يقف اخذت حبوب كابرون من يومين ولم يقف. البيريود طبيعي بتفضل 4 ايام فقط. هل دا نزيف؟والعلاج ايه لو سمحت؟

Consultant in Obstetrics and Gynecology

Waiting Time : 23 Minutes
Specialist of gynaecology and obstetrics

Waiting Time : 8 Minutes
Consultant of Gynaecology and Obstetrics

AL TAREK Clinic Clinics