السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ابنى كان عامل خصيه معلقه الناحيه اليمين من سنه ونص واكتشفت دلوقتى انها مضمره والناحيه الشمال كان تعب سخونيه وترجيع لاحظت انها منفوخه عملت سونار طلع ميه على الخصيه وخف دلوقت هل لازم يعمل عمليه دلوقتى عاوزه احافظ عليها
وعليكم السلام ورحمة الله الف سلامة عليه الأفضل الانتظار والمتابعة خصوصا لو حجم المية قليل

إستشاري جراحة الأطفال - جامعة الأزهر


أستاذ جراحة الاطفال و العيوب الخلقية بجامعة الزقازيق

مدة الانتظار : ٣٤ دقيقة
استشاري واستاذ- م جراحة الاطفال والتشوهات الخلقيه وجراحة المسالك البوليه للاطفال والمناظير بكلية طب جامعة الازهر

مدة الانتظار : ٢٤ دقيقة