امى مريضة كلى و كنا بالرعاية لمده اسبوع بسبب البوتاسيوم كان عالى و الصوديوم و البولينه ، الحمدلله النسب اتضبطت بس بقالها 3 ايام بترجع و مش قادرة تاخد ادويه و همدانه ، مع العلم انها بتاخد بانتولوك قبل الادويه ، محتاجة استشارة ضرورى ، هى بتعانى من قرح

استشاري السكر والقلب والامراض الباطنه

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
استشاري باطنة


استشارى أمراض الباطنة و السكر

مدة الانتظار : ١٠ دقائق