النهارده انا عملت رسم قلب بالمجهود طلع طبيعي بس انا بعدها ضربات قلبي سريعه من ساعتها يعني بحس بقوه زي تخبطخه داخليه في ضربات القلب ورفرفه وكنت عامل ايكو 3 مرات آخر 8 شهور وطلع سليم للعلم انا قليل النشاط البدني من حوالي شهرين فهل فيه فحوصات أعملها
بعد ٨ شهور، الفحص ليس له أي علاقة بالأعراض .. قد يكون السبب هو الشكوى الرئيسية اللي عشانها عملت الفحص

استشاري امراض القلب و القسطرة -جامعة القاهرة - القصر العيني

مدة الانتظار : ٢٣ دقيقة
إستشاري القلب والأوعية الدموية

مدة الانتظار : ١٤ دقيقة
استشاري أمراض القلب والأوعية الدموية معهد القلب القومى ورئاسه مجلس الوزراء

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة