الإجابات الطبية
عيون
عن عملية تسليك القناة الدمعية وتركيب دعامة
عملت العملية وعيني فيها ورم الاتنين ..وبتجيب مياه من عيني ونقط دم..
امر طبيعي لا قلق منه مجرد الالتزام في العلاج و المتابعة
العمليه اتعملت امتى ولازم علاج بعدها لمده شهر
طبيعي
إستشارى طب و جراحة العيون و جراحات القرنية و الليزك
استشاري طب و جراحة العيون