انا كنت بعاني من السمنة المفرطة من لما عملت عملية اللوز واللحمية وانا طفل ١١ سنة، انا حاليا بخس بس من فترة عملت تحليل هرمونات وعندي الEstradiol عالي اوي والParathyroid عالي جدا وعندي تثدي والحلمة كبيرة وسقوط الشعر من جسمي. انا وزني ٩٠ بعد ما كان ١٥٠

استشارى أمراض الباطنة و السكر

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
استشاري السكر والقلب والامراض الباطنه

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
أستشارى أمراض القلب

مدة الانتظار : ٢٨ دقيقة