ظهرت لي قبل فترة حبوب تحت الجفن داخل العين عملت الم بسيط بس مع ظهورها بس دلوقتي مفيش ألم بس موجودة كشكل بس في العينين الاتنين ليهم دلوقتي تقريبا 3 شهور في العين اليمين في حبة والعين التانية فيها حبتين مش عارف اذا كان حبوب دهنية ولا لا ايه العمل

إستشارى طب و جراحة العيون و جراحات القرنية و الليزك


استشاري طب و جراحة العيون

مدة الانتظار : ١٥ دقيقة
استشاري طب و جراحة العيون و تصحيح الابصار و الليزك

مدة الانتظار : ١٥ دقيقة