انا عملت الزايده تقريبا من سنتين وبعد العمليه بفتره بقى بيجيلي وجع شديد تحت الصدر الايمين وبيزيد مع التنفس اخر مره جالي كان معاه دوخه وقيء وسخونه الوجع بيروح وييجي كل فتره الدكتور قال ان احتمال يبقى مشكله ف العضلات ومشيت ع خطة علاج بس مفيش نتيجه

استشاري السكر والقلب والامراض الباطنه

مدة الانتظار : ٢٠ دقيقة
استشاري باطنة


استشارى أمراض الباطنة و السكر

مدة الانتظار : ١٠ دقائق