انا عيني بتحمر و تفضل تدمع من اققب حاجة تدخل فيها حتي لو نقطة مياه .. و بيكون في حرقان مستمر و بتخليني افضل ادعك في عيني و عيني بتقفل نص قفلة طول ما هي فيها احمرار و الاعراض ديه بتفضل مستمره لما يدخل فيها حاجة بتقعد 10 دقائق او اكتر فا ده كده ايه ؟

إستشارى طب و جراحة العيون و جراحات القرنية و الليزك


استشارى طب وجراحه العيون

مدة الانتظار : ١٢ دقيقة
إستشاري عيون وجراحات القرنية وتصحيح الإبصار والمياة البيضاء

مدة الانتظار : ١٨ دقيقة