الوجع ده مستمر من اول دراعي لاخره - لو شلت حاجه تقيله عليه او نمت عليه يفضل يوجعني وجع رهيب- مش بقدر امسك او اشيل اصلا عليه حاجه - كشفت قالي التهاب في الاعصاب من الرقبه او نومه غلط وانا ولا رقبتي بتوجعني ولا اي حاجه ومع العلم الوجع ده بقاله شهور
ده بيكون بسبب التهاب جذور الاعصاب العنقيه اللي ناتجه عن خشونه فقرات الرقبه و نقص في كثافه الغضاريف . بتحتاج الي علاج دوائي و علاج طبيعي

استشاري امراض المخ والاعصاب

مدة الانتظار : ٣٤ دقيقة
اخصائي امراض المخ و الاعصاب

مدة الانتظار : ١٤ دقيقة
استشاري واستاذ امراض المخ و الاعصاب بجامعة عين شمس

مدة الانتظار : ١٠ دقائق