مساء الخير انا عندى الم فى الاطراف للقدمين اليمنى و اليسرى مع العلم انى مريض سكر و ضغط و قلب لكن حتى لو السكر مظبوط بيبقى فى تنميل و الم فى الاطراف ممكن اعرف ده ايه و ايه العلاج المناسب شكرا
دا ناتج عن السكر وممكن ناخد فيتامين ب ١٢ حقن او اقراص بعد مراجعه الاستشاري
طبيعى مع السكر يكون فى التاب اعصاب حتى لو متظبط لازم ناخد علاج ل إلتهاب الأعصاب دا

استشاري امراض القلب و القسطرة -جامعة القاهرة - القصر العيني

مدة الانتظار : ٢٤ دقيقة
اخصائي امراض القلب والاوعيه الدمويه

مدة الانتظار : ٥٨ دقيقة
استشاري كهربيه القلب ومنظمات القلب الصناعيه و قسطرة القلب التداخلية بمعهد القلب القومي

مدة الانتظار : ٥٥ دقيقة