السلام عليكم عندي الم في فقرات الرقبه ومبيهداس بالنوم ابداً الجانب اليمين والجانب الايسر برضو اوقات بصحي من النوم كويس واكتر الوفت الالم موجود
ممكن شد عضلي وممكن غضروف على حسب باقي الأعراض بالاضافه لو بنروح جيم او العمل مكتبي لفترات طويله
لو عملنا اشعه ومفيش غضروف فالرقبه ممكن يبقى التهاب في العضلات و ده اللي مسبب الألم
وعليكم السلام الف سلامة عليك لازم نعرف سبب الالم الاول هل هى مشكلة فى الفقرات العنقية نفسها ولا مشكلة فى العضلات المحيطة فى المنطقة دى وعلى اساسه بيتحدد البرنامج العلاجى الكامل

أخصائي العلاج الطبيعي و اصابات الملاعب و التأهيل

مدة الانتظار : ١٣ دقيقة
اخصائي علاج طبيعي


اخصائي العلاج الطبيعي والتأهيل و اصابات الملاعب والعمود الفقري

مدة الانتظار : ١٦ دقيقة