شاب عنده ٢٨ سنه عنده نزلات برد علي طول وعنده انيميا وعنده صداع علي طول ووجع في جيوب الانفيه بشكل مستمر ووجع في العظام والمفاصل وبيحس بتضخم في الانف وراح كشف الدكتور قاله ان ممكن يعمل عمليه في المخ و في الانف وانا عايزه اعرف هل ممكن يعمل عمليه وايه حل
ينقصني بعض الاعراض بخصوص اللوزتين فهل بهما التهاب اوتم الاستئصال وذلك بسبب وجودالم عظام ومفاصل ولكن ان كان هناك فقط وجع والتهاب جيوب انفية فممكن اولا استخدام بخاخةللجيوب ومضادللحساسيةومضادحيوي مع تجنب مثيرات الانف كالروائح والبرفان والشطه و..و..

أخصائي جراحات ومناظير الأنف والأذن والحنجرة

مدة الانتظار : ١٧ دقيقة
استشاري الأنف والأذن والحنجرة

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
استشاري جراحات الأنف والأذن والحنجرة

مدة الانتظار : ١٨ دقيقة