ابني عمره سنتين ونصف كان عندي دوا اسمه سميثكون للغازات للرضع بتاع اخوه الصغير غفلت دقيقة لقيته وقع جزء منه والباقي شربه هل في ضرر
ان شاءالله لن يوجد ضرر ولكن عليكي أبعاد اي دواء عن متناول أيدي الأطفال
ان شاء الله مفيش ضرر لان امن بجرعات عاليه بس خلي بالك وارفعي كل الادويه بعيد عن الأطفال
مفيش ضرر تركيبته أعشاب طبيعية ممكن بس يعمل حمام براز اكتر من مرة عن المعتاد

استشاري طب الأطفال وحديثي الولادة .... كلية الطب جامعة القاهرة قصر العيني

مدة الانتظار : ١٠ دقائق
دبلوم الامريكيه الأطفال و حديثي الولادة جامعة بوسطن اخصائي التغذية العلاجية (اطفال) استشاري الرضاعة الطبيعيه

مدة الانتظار : ٢٤ دقيقة
استاذ طب اطفال في جامعة القاهرة

مدة الانتظار : ٩ دقائق